LILLEKULLER
iFlower e-pood pakub võimalust tellida kauneid lilli ja kingitusi mugavalt koju või soovitud aadressile E-R üle Eesti. Tellimusi saab esitada ööpäevaringselt, kullerteenus lisandub tellimuse lõpphinnale vastavalt piirkonnale.
- Kõik tellimused toimetatakse kohale päeva jooksul. Kellaajalisi kohaletoimetamisi ei saa garanteerida. Lilled paneme teele Tallinnast!
- Suurematel tähtpäevadel (sõbra-, naiste- ja emadepäev) täidetakse kõik tellimused jooksvalt päeva jooksul. Tähtpäevadel ei ole võimalik arvestada soovitud kohale toimetamise kellaajaga.
Oluline teave nädalavahetuse kohaletoimetamise kohta
Nädalavahetusel (L-P) viime tellimusi kohale ainult järgmistesse piirkondadesse:
Tallinn, Tartu, Pärnu, Rakvere, Viljandi, Kuressaare, Hiiumaa, Põltsamaa, Võru ja Elva.
Kaugemates piirkondades toimub kohaletoimetamine ainult tööpäeviti (E-R).
Nädalavahetusel (L-P) esitatud tellimused kaugematesse piirkondadesse täidetakse ja saadetakse välja järgmisel tööpäeval.
Kullerteenuse tingimused ning hinnad
Lillede saatmine – Tallinn
Tallinn – 7,90 €
Tallinna lähiümbrus – 11,50 €
E-R kuni kell 17:00 tehtud tellimused ning L-P kuni kell 14:00 tehtud tellimused toimetame kohale samal päeval.
Lillede saatmine – Tartu
Tartu ja Tartu lähiümbrus (kuni 10km) – 11,50€
E-R kuni kell 17:00 tehtud tellimused ning L-P kuni kell 14:00 tehtud tellimused toimetame kohale samal päeval.
Lillede saatmine – Pärnu
Pärnu ja Pärnu lähiümbrus (kuni 10km) – 11,50€
E-R kuni kell 17:00 tehtud tellimused ning L-P kuni kell 14:00 tehtud tellimused toimetame kohale samal päeval.
Lillede saatmine – Viljandi
Viljandi ja Viljandi lähiümbrus (kuni 10km) – 11,50€
E-R kuni kell 17:00 tehtud tellimused ning L-P kuni kell 14:00 tehtud tellimused toimetame kohale samal päeval.
Lillede saatmine – Saaremaa
Kuressaare ja Kuressaare lähiümbrus (kuni 10km) – 11,50€
E-R kuni kell 17:00 tehtud tellimused ning L-P kuni kell 14:00 tehtud tellimused toimetame kohale samal päeval.
Lillede saatmine – Rakvere
Rakvere ja Rakvere lähiümbrus (kuni 10km) – 11,50€
E-R kuni kell 17:00 tehtud tellimused ning L-P kuni kell 14:00 tehtud tellimused toimetame kohale samal päeval.
Lillede saatmine – Hiiumaa
Hiiumaa E-P 09.00 – 17.00 – 11,50€
E-R kuni kell 17:00 tehtud tellimused ning L-P kuni kell 14:00 tehtud tellimused toimetame kohale samal päeval.
Lillede saatmine – Põltsamaa
Põltsamaa ja Põltsamaa lähiümbrus (kuni 10km) – 11,50€
E-R kuni kell 17:00 tehtud tellimused ning L-P kuni kell 14:00 tehtud tellimused toimetame kohale samal päeval.
Lillede saatmine – Elva
Elva ja Elva lähiümbrus (kuni 10km) – 11,50€
E-R kuni kell 17:00 tehtud tellimused ning L-P kuni kell 14:00 tehtud tellimused toimetame kohale samal päeval.
Lillede saatmine – Ida-Virumaa
Väljaspool Jõhvit tuleb tellimus esitada 24h ette, et tagada kohaletoimetamine.
Lillede saatmine üle Eesti E-R – 11,50€ (Cargobus)
Samal päeval jõuavad kohale tellimused, mis on tehtud enne kella 10:00, hilisemad tellimused jõuavad kohale järgmisel tööpäeval.
Kaugemate asukohtade puhul palume kullerteenuse võimalikkuse kinnitamiseks võtta ühendust meie floristidega info@iflower.ee või 58503523.
NB: Üle Eestilisi tellimusi ei ole võimalik täita kellaajaliselt. Tellimus täidetakse tööpäeva jooksul.
Meenutame, et suurematel tähtpäevadel (sõbra-, naiste- ja emadepäev) kellaajalisi kullertellimusi ei täideta, kõik tellimused täidetakse jooksvalt päeva jooksul. Riiklikel pühadel oleme suletud.
ÜLDINE
1.1. Tingimused kehtivad www.iflower.ee (E-pood) omaniku Interflower OÜ
(Kaupmees), Männiku tee 106c, Tallinn, Eesti, registrikood 14035367 , info@iflower.ee, ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.
1.3. Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
HIND
2.1. Esitatud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 24%.
2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.
2.3. Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.
TELLIMUSE KOOSTAMINE
3.1.Tellimust saab alustada lillede või kimbu valimisega. Valitud lilled saate lisada ostukorvi vajutades nupule “Lisa korvi”.
3.2. Kui soovite koos lilledega saata tervitusi, õnnitlusi või muid soove, siis kirjutage see ostukorvis “Tekst kaardile:” lahtrisse. iFlower ei lisa saadetisele omalt poolt infot Saatja kohta, kui Saatja on ostukorvis teinud valiku “mitte avaldada saatjat”.
3.3. Kui olete kõik meelepärase ostukorvi lisanud (vastavale nupule vajutades), siis jätkub tellimuse vormistamine ostukorvi leheküljel, kuhu jõuate klõpsates nupul „Ostukorv“.
3.4. Ostukorvi leheküljel kuvatakse Teie koostatud tellimuse read. Tellimuse real näidatakse toote nimetust, hinda, kogust ja tellimusrea kogu summat.Soovitud kauba kogust saate muuta vastava kauba real lahtris.
3.5. Tellimuse maksmise lehel tuleb täita kõik tärniga väljad ja valida sobiv tarne- ning makseviis.
3.6. Kaupmehe transpordi tingimustega saate tutvuda leheküljel „Lillekuller“.
3.7. Kaupmehe pakutud tooted on valmistatud loominguliselt, seega kaupmees ei saa tagada, et tellitud toote välisilme on täpselt samane pildil esitatuga. Pildid Kaupmehe poolt pakutavatest toodetest on illustratiivsed.
3.8. Kaupmehel on õigus tellimuse täitmisel tellitud värvi lillede puudumise korral kasutada muud lillede värvi. Kaupmehel on kohustus tagada, et lille värvi muutmine ei vähenda tellimuse rahalist väärtust.
TASUMINE
4.1. Panga internetikeskkonnas saate tellimuse eest tasuda pangalingiga või krediitkaardi numbriga tehtud tellimuse eest. Pärast tasumist vajutage kindlasti nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”! Kui peale nupu vajutust jõuate tagasi iFlower internetipoodi, on tellimuse edastamine õnnestunud.
4.2. Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Te e-posti teel teadet ei saa, helistage lisainfo saamiseks telefonil 55622483 .
4.3. Kui nupule vajutuse järel jookseb interneti brauser kokku või tekib muid komplikatsioone, palume IFloweriga ühendust võtta 55622483 või info@iflower.ee ja üle täpsustada, kas tellimus on Kaupmeheni jõudnud. Peale pangas tasumist jõuab iFlower internetipoe administraatorini vastav info ning Teie tellimusega hakatakse tegelema.
TELLIMUSE TÄITMINE
5.1. Meenutame, et suurematel tähtpäevadel (sõbra-, naiste- ja emadepäev) kiir- ja kellaajalisi kullertellimusi ei täideta, kõik tellimused täidetakse jooksvalt päeva jooksul.
5.2. Tellimusi ei täideta riiklikel pühadel!
5.3. Lilled on hooajaline toode ja kõiki lilli/värvitoone ei pruugi alati kõigis kauplustes saada olla, mistõttu jätab iFlower endale õiguse vajadusel ja summa piires materjale asendada. Suuremate asenduste korral võtame Saatjaga telefoni või e-maili teel ühendust, et asendus kokku leppida.
5.4. Saajaga võetakse vajadusel ühendust.
5.5. Kui meil ei õnnestu Saajaga ühendust võtta, võtame Saatjaga e-maili või telefoni teel ühendust.
5.6. Saadetise annab üle kullerteenuse pakkuja, mitte florist.
TELLIMUSE TÜHISTAMINE
6.1. Kliendi tellitud kauba puudumisel ja asenduskauba mittesobivuse korral tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või samuti tühistada.
6.2. Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul.
6.3. Kaupmehel on õigus vajadusel tellimusest loobuda tagastades ostjale kogu tasutud summa.
TOODETE TAGASTAMINE
7.1. Lilled kuuluvad kiiresti rikneva kauba hulka ning nende tagastamise võimalus puudub välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
8.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
8.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 12h jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@iflower.ee või helistada telefonil: 55622483
8.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
8.4. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 3 päeva jooksul.
OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
9.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
9.2. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
MUUD TINGIMUSED
10.1. E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.
10.2. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.
10.3. Kliendi ja Kaupmehe vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Kui Klient ja Kaupmees ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
10.4. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
10.5. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.